בית שמש • הד"לים מתפלגים, הליכוד עם אלי כהן

    גואל ועקנין No Comments on בית שמש • הד"לים מתפלגים, הליכוד עם אלי כהן
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת הליכוד בבית שמש סגרו עם המועמד לראשות העיר אלי כהן על תמיכה בו. לדבריהם הדבר נעשה לא בפאת חרדיותו של אבוטבול אלא בגלל כשלונו כראש העיר. ההכרזה הזו הופכת את מערכת הבחירות למהתגוששות רחבה יותר של חרדים -חילוניים.

    "אנו רוצים להחליף את ראש העיר, לא בגלל שהוא חרדי, אלא כי אבוטבול כשל בתפקידו – הוא לא מספק שירות ראוי לתושבים. לאלי כהן יש את הכישורים, את היכולות והוא מכיר היטב את בית שמש". אמר שלום אדרי מהליכוד בעיר.

    במקביל, מתקיים מו"מ בין אנשי המועמד לראשות העיר מאיר בלאיש לבין פורשי הבית היהודי ג'קי אדרי ותומכיו על הצבה במקום השני ברשימתו של בלעיש למועצת העיר.

    מהלך זה במידה וייסגר באופן סופי יגרום למכה קשה לאלי כהן בגלל שזה יפצל את הקולות בקרב הציבור הדת"ל שכבר איבד חלק מהציבור האנגלוסכסי שיתמוך בתנועת 'טוב' ולא בבית היהודי, בגלל זהותו של מי שהוצב במקום השני אברהם לוונטהל הנחשב לדמות מוכרת ומוערכת בקרב הציבור הזה. המשמעות הברורה היא תוספת כח למשה אבוטבול בדרך לקדנציה שניה בראשות העיר.

    ועוד בשורה טובה מהעיר: כנס של אחדות בבית שמש. עסקני הציבור של "הכלל חסידי וקהילות ירושלים" בראשות סגן ראש העיר, הנציג האגודאי היוצא דוד ויינר והנציג הנבחר שמעון גולדברג, יחד עם העסקנים אברהם נחמן פרנקל ויעקב קליין התכנסו לפתיחת מטה של "הכלל חסידי וקהילות ירושלים" למערכת הבחירות למועצת העיר בבית שמש.

    בכנס דובר על הצורך באיחוד הכוחות והבאת מספר מנדטים מכובד כדי לאפשר לציבור החרדי להמשיך ולהיות חלק בלתי נפרד מהעיר בית שמש.

    IMG-20130909-WA000



    0 תגובות